Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 HAHA ler av dere! Er jo ingen som egentlig vil ansette slike slubberter. Weee jeg har betalt 40 000 for å få "utdannelse" . Det er ingen som ser pådere som utdannet. Kunne likegjerne tatt et gratiskurs på nav da.. Latsabber...
erteposen + 4 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Om en overser ditt dårlige selvbilde, så må jeg si at du tar feil. En kan ikke søke jobb som t.d journalist etter 1 år på nks og tro at arbeidsgiver ikke synes det er liiiit vel optimistisk, men t.d legesekretær gir jobb. Vi var ute etter en kontormedarbeider og prioriterte erfaring eller 1 års utdanning som regnskapsmedarbeider. En vil ikke ansette folk med for lang eller god utdanning i slike jobber fordi de vil opp i systemet eller søker andre jobber. En mac operatør, som bare vil gjøre dritt arbeid for adèr er også ansatt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 For meg som av helsemessige grunner må omskolere meg til et annet yrke, er 1-årig utdanning gull verdt! Orker rett og slett ikke å ta fatt på en ny høyskoleutdanning. Lønnsmessig kommer jeg ut med ca det samme. Du får se ned på oss alt du bare orker, det bryr jeg meg fint lite om. Det er nå ganske trist at du tror at menneskeverd har med utdanningsnivå å gjøre. Litt lite annet å skilte med du tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Har man ett fagbrev, eller eksamenspapir som sier at man kan kalle seg ditten eller datten har man jo en utdannelse. Du er ikke veldig opplyst akkurat, HI. Hilsen bachelor.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 HAHA right back at you, hi! Du kan jo ikke engang å skrive. Hvilke gratiskurs er det du sikter til da? Holder NAV slike? Du må vel ha gått på dem selv, siden du er så opplyst på den fronten. Du virker i det hele tatt ganske dum. Wee, jeg har klart et helt semester på universitetet, så smart jeg er! Er det der du er kanskje? Hilsen ei til med bachelor.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Noen av oss klarer å studere på 1 år det andre trenger 3 år på. Jeg tok artium på 14 mnd. i forhold til de som tar det på 3 år. Men som sagt, noen studerer litt mer effektivt, HI.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Har alltid vært for ung te å få noe å nav...eller for gammal..uansett. Men eg tok kontorfag på ett år. Mange år siden. Fekk jobb i barnehage før eg fikk no "kontorjobb". Og vet du ka? To år siden ringte de fra sykehuset her, og trengte folk. Cv'en min lå registrert litt her og der...så altså 6 år seinere, så får eg jobbtilbud over telefon....pga min ett-årige utdannelse... Mye flaks ja..men ikkje bare flaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå