Gjest lillemamsi Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 I dag har jeg strøket for andre gang på teoriprøve på bil Hadde 1 feil for mye (altså 8 feil) begge gangene. Det er så J******* iriterende ! Kommer aldri til å få lappen, nå har jeg fått migrene anfall også. Alt er bare drit akuratt nå. Rekker ikke ta lappen før termin, siden det er så lang ventetid på oppkjøring ÅÅÅ, føler meg så håpløs
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Huff, du får det til til slutt skal du se. No er det jo bare å lese litt til og neste gang så leser du iver spørsmålene og svarene to ganger rolig før du svarer. Ikke så greit med disse luresvarene. Så skal du se du klarer det.. Lykket til videre:))
Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Du klarer det nokk neste gang eg klarte min på 3 forsøk alle gode ting er jo 3. masse lykke til
NostraStoria Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 det går til slutt! Bare bruk ventetiden på å lese i boka og gjør oppgaver på nettet. Jeg var der for noen mnder siden, skikkelig drit når det står på, men fantastisk når du består - da kan du juble! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå