EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg har hele svangerskapet vært plaget av lavt blodtrykk, og har derfor kounnet kose meg med nesten-besvimelser, besvimelser, svimmelhet og alt som hører med. Fikk høre at det er vanlig at blodtrykket synker i begynnelsen av graviditeten for at det ikke skal bli for høyt mot slutten (siden blodtrykket visstnok skal opp gjennom svangerskapet). Er nå 35+2, og hadde i dag et blodtrykk på 90 over 50, altså er det enda ganske så lavt. Når skal det begynne å stige, egentlig? Dersom det ikke stiger, hva skyldes dette? Er det dumt på noe vis? Andre som hadde/fortsatt har lavt blodtrykk som har noen gode svar eller erfaringer på lur? :-)
s82 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 i slutten av uke 38 hadde jeg 100\60, men i uke 39 var det høyere. Har hatt lavt fram til da.. Det er ikke noe å få gjort med bortsett fra å spise masse salt, lakris og drikke masse vann desverre..
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Hmm, salt og lakris er jeg ikke så begeistra for, men drikker vann som en helt, og springer på do deretter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå