Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Redd for å velge inflasjonsnavn. Men vil ikke gå til andre ytterligheten heller..
Lilli med småtrolla Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Ta heller Thale =) Nydelig navn
Poteto Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 eg syns ikkje det! det er spesielt, men ikkje for spesielt mi jenta hette da
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Ta heller Thale!!! Thalie høres jo ut som noen som ikke greier å si Natalie. (sorry til de som syns navnet er fint altså)
erteposen + 4 Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Høres ut som en versjon av Thale som ikke fungerer helt. Ikke for spesielt, bare litt rart.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Virker litt kallenavn? Ville i såfall enten valgt Tale (uten h) eller Natalie Natalie/Nathalie liker jeg ikke, men Tale er fint synes jeg. Thalie er lixom ikkno...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Ikke spesielt, heller ikke fint i det hele tatt. Forkortelse for Natalie, akkurat som småsøsken som ikke helt klarer å si hele navnet.. Tale er fint :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Navn???? He he, ja det var litt av et navn, må jeg si!! Høres ut som "talje" når man sier det litt fort. Men om dere er happy med det, så regner jeg med at dere har motivasjon til å måtte forklare både barnet og alle andre som måtte lure om bakgrunnen for navnevalget, og da er det jo bra, da :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Jeg synes det er fint! Og det er en vanesak. Dere og de rundt dere kommer til å synes det er veldig normalt etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå