Gå til innhold

Hyggelig å treffe dere igår:)


Nettisen:)

Anbefalte innlegg

Takk for igår, jeg vet fortsatt ikke hvem alle er, men jeg håper alle kommer neste gang også, og selvfølgelig at enda flere kan komme da:)

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!

Det var ett skikkelig koselig treff :) Søte, hyggelige og oppegående jenter hele gjengen.. Gleder meg til 10.sept allerede. Men kanskje vi skal finne ett annet sted med en annen meny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for et kjempekoselig treff, jenter :) Helt greit for meg å møtes en annen plass neste gang. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en koselig kveld - fint å se at det ikke bare var jeg som syns det var kjekt! :) Gleder meg til 10.september - virker nesten litt lenge til akkurat nå.. Kan gjerne møtes en ny plass hvis noen har et ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe i veien for å møtes en ekstra gang tidligere enn 10. sept:)

Trenger jo ikke være noe stort arrangement, men jeg har ihvertfall tid og lyst. Har ikke så mange venninner med barn verken i magen eller utenfor, så jeg er lett med på litt oktoberklubb og gravidetreff hvis noen vil det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg ihvertfall på neste treff, siden jeg ble forhindret i å bli med i siste time på mandag. Så synes bare det er helt knall om det blir før 10. september!

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne møtes før 10.sept. Var jo så hyggelig sist :)

Når passer det for dere da evt? Kanskje en gang i uke 35, slik at det blir cirka midt i mellom 10.aug og 10.sept? :) Hva med torsdag 27.august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27. august er fint for min del:) Gjerne på Majorstuen denne gangen også hvis det passer for andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Majorstua/Frogner er supert hvis det passer for resten. Synes det er vanskelig å komme på en ok café på kveldstid, men åpen for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majorstua passer best for meg også, men vanskelig å finne noen ok steder å møtes ja.. Var jo egentlig ok på Cafe M? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med... Men kan vi ikke prøve The Broker eller Pasta Basta i stedet? Torsdag 27. passer bra for meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å se at det er flere som syns det ble lenge til 10. september. 27. august passer bra her også, og hvor vi møtes er egentlig akkurat det samme! Siden det er en torsdag er det sikkert greit å gå en plass hvor det ikke blir så alt for fullt. Og takk for råd angående parabener - det viste seg at bodylotionen min var full av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, jeg også. Veldig hyggelig gjeng - koselig å treffe dere! Prøver å komme både 27. aug og 10. sept jeg også. Hvor som helst på Majorstua er fin-fint.

 

Ingvild,

..som også fant parabener i innholdsdeklarasjonen på diverse flasker hjemme og gikk rett til apoteket ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, oh no, oh no - jeg har dobbeltbooket!! Må på en prosjektmiddag 27. august - og det er avslutningsmiddag for meg så jeg må nesten stille også.. og jeg som gledet meg sånn allerede.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...