Espoir Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 En som hindrer våte flekker under armene når man går med skjorte på varme dager og som ikke gir gule flekker på hvite klær. Og gjerne en som lukter ok også. Anyone?
Canari Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Mitt beste tips er Neutral sin deodorant, men den lukter ikke noe. Dette er den eneste deodoranten, av mange jeg har forsøkt, også innen parfymerimerker, som holder meg tørr og luktfri hele dagen!!! Egentlig greit å ha luktfri deopdorant, så slipper man så mange forskjellege lukter som slår hverander i hjel, synes jeg, som parfyme, bodylotion etc.Nok med en duft.
Espoir Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Ja, det e rok at dne ikke lukter noe. Jeg rbuker ikke parfyme, men en bodylotion med lukt hender det jeg bruker, så da er det jo best med deo uten parfyme. Takk for tips.
Snuttemor Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Liker også godt Vichy sine deodoranter fra apoteket. Disse fås både med og uten parfyme.
Espoir Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 Det er den jeg bruker. Og hadde våte ringer under armene i morges. Lekkert. Jeg er ellers ikke en person som svetter spesielt mye heller, så det er jo litt merkelig.
♥♥♥ Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 jeg syns deokremen til Biotherm er super. brukt den i flere år nå
mamarama og lille banan Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Jeg liker også godt Neutral sin. Den koster jo ingenting heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå