Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Årets youtubescene (heldigvis ingen som tapet meg) : Har helt nåia for de utedoene langs veiene, men måtte så sykt tisse, så da ungene og måtte ut, så klarte jeg ikke vente lengre og huka meg ned i en grøft/skrens. Idet jeg reiste meg, med undikken på knerne, så sklei jeg og trynte noe grossalt. Så der lå jeg med rompen i høgaste været og venta på ett hull jeg kunne krype med Hehe. Er glad ingen så meg, måtte bare kare meg opp, strippe totalt og ha "kattavask" med våtservietter. Så var det rett ned til stryn og fant meg en dusj!!! Men gua meg kor flau jeg var, og kor æ ha flira av meg sjøl:D
fox`y Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 hehehehe syns æ sjer dæ va sikkert et artig syn,men flaut. har sjøl helt noia for sånne do, så bruke alltid å ha pessepause i stryn:)
Dossa :) Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Artig opplevelse....hahaha.... Jeg synes jeg ser deg ligge der med rompa i været *Ler og ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå