♥ strikkemor ♥ Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Får ikkje undertråden til å bli "skikkelig", hva kan jeg ha gjort feil da...?
frk.velandre Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 feil med undertråden,alså den er satt inn feil vei kanskje, prøv å snu på "trommelen" med trå,andre veien.. eller er symaskinen tredd feil?
♥ strikkemor ♥ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 supert! nå er det i orden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå