mammarettogslett Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Anbefalinger? kikket på p.o.p sin, men utsolgt for den str jeg skulle ha.. de skulle få inn en med avtagbart fór, erfaringer? Andre?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jenta mi har Reima sin høstdress og er veldig fornøyd med den:)
Bunnies by night Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg er også veldig fornøyd med reimadressen til lillemann:)
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Høst og vårdress..er det det samme? tenker på Reima monstera. Hvor lenge bruker dere den og er det noen som kjøper sånn fleecefor og har inni den og bruker den hele vinteren? Bor i østfold og synes ikke det er sååå vannvittig kaldt her. Også lurer jeg på hva dere bruker/brukte på hendene på en 1 åring. frem til vinteren og snø. synes alle vottene virker så utrolig store.
Barbafin Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Kan anbefale Helly Hansen HellyTec Shelter. Vann- og vindtett, puster og finnes i fine farger (synes nå jeg). Kjøpte den for 500,- på XXL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå