Gå til innhold

Gruer meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt time til UL mandag 17 august på ettermiddagen.

Dette er første skoledag til minstejenta vår og det blir bytur etter den store dagen hennes, som forhåpentligvis kommer til å bli om mulig enda større.

 

Men jeg gruer meg veeeeeeldig til UL.

Er så redd for at det ikke skal være liv jeg.

 

Jeg er da 11 + 4

 

Flere som gruer seg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på ul i dag og der var alt bare bra.

er 10+5 i dag.

lå en liten en å vinke og sparka med bena.

var visst første gang dem hadde sett d så tidlig sa dem.

d går nok bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Det kommer til å gå bra så.. Tror ikke du trenger å bekymre eller grue deg..(hadde d ikke vær liv=( ville kroppen reagert på en måte)

Jeg var på UL igår .. (11+3) og det gikk over alle forventinger...

 

Ønsker deg lykke til=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig med UL så tidlig? jeg skal til den første kontrollen til fastlegen min om 2 uker, da er jeg 11 + 4.

Har dere noen plager eller bekymringer? eller har dere ytret ønske om å få UL så tidlig? varierer fra sted til sted kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger UL rett før 12 uke med tanke på å kunne informere andre søsken. Har to jenter på 6 og 8 år og vil ikke si at de skal få en lillebror eller lillesøster om jeg ikke vet at alt står bra til.

Samt at jeg sliter enormt med svangerskapskvalme med oppkast og derav en del smerter i magen, og vil utelukke at det ikke er noe annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en tidlig ultralyd i uke 7 fordi vi var litt usikre på termindatoen, hehe...men da var i allefall alt bra. Utenom det har jeg liksom ikke tenkt noe på det. Men dette er min første, vet ikke om flere tanker kommer når man er litt mer erfaren. Jeg er sikker på at alt er bra i magen din, lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...