fox`y Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 jeg har fundert i hele dag å veit ikke hva jeg skal lage til middag. Når mannen er borte er d rett å slett et ork, for jeg blir sittanes igjen me masse mat som ikke blir spist. 4 åringen er så utrolig kresen, han hylskrek ved matbordet i går pga noe han ikke likte:/ men kyling og ris, grøt og pølse gidder jeg ikke ha vær dag, er møkklei. hva skal dere ha til middag i dag'?
erteposen + 4 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Sesampanert ørret, wokka grønnsaker og brun ris. Svigermor lager middag.
Snakkelittmeddeg Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Hostesaft, nesespray og kleenex ) Skulle egentlig ha kyllingfilet med ris og saus, men orker ikke lage middag i dag.. Mini er hos faren =)
Libido- Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Her blir det hjemmelaget kjøttsuppe og hvitløksbrød
HTC Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Mannen jobber sent og får rester etter gårsdagens koteletter, poteter og gulrøtter. Jeg og ungene spiser steinbit kaker m/hvitløk, pasta gr.saker og lettrømme.
Linda-Kristin=) Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 kyllingtaco-calsone med salat og hvitløkskesam til;)
HTC Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 hvordan lager du den Linda-K og liker barna denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå