Gå til innhold

Hva skal dere stemme da jenter? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det AP som alltid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det Ap eller SV. Alle valgtester sier SV, men etter å ha studert valgprogram og uttalte prioritetringssaker blir det nok Ap.

Skrevet

Siden jeg er sosialist, så blir det SV, som alltid. :)

Skrevet

I år kommer jeg ikke til å stemme på noen parti etter hjerte, fordi jeg ikke liker noen av partiene noe særlig. AP og SV som jeg tidligere har holdt meg til er jeg skuffet over, men RP, Krf, Høyre osv er helt uaktuelt. De små partiene føles det på en måte bortkastet å stemme på. vet det ikke er rett innstilling, men er nå en gang slik. Går vel for AP tror jeg, men kun fordi jeg heller vil ha en rød-grønn regjering enn en blå...

Skrevet

Her blir det høyre eller frp...

Litt mot stømmmen av de forje innleggene... Men jeg mener at noe må gjøres for å få litt forandring... Er så mye jeg er uenig i med dagens regjering, og eneste måten å få forandring på er å slippe andre litt til!!!

La de prøve for 4 år, så får vi se!!!!

Skrevet

Vet ikke enda. Men, det blir ikke FrP eller Sv i allefall.

Skrevet

AP. Jeg liker Jens og Jonas og Kristin :)

Skrevet

Det blir Jens som det alltid blir:)

Skrevet

Skal ikke stemme jeg..som vanlig...

Skrevet

Frp- på tide med et parti med litt "tak" i..Nå er jeg lei fløteJens :(

Skrevet

Tja, blir vel Senterpartiet eller SV :)

Skrevet

blir nok en av de røde i år også..

Skrevet

går jo ann å stemme blankt da..

vil si det er bedre enn å ikke stemme..

Skrevet

Bare til opplysning,- vi HAR hatt borgerlig regjering,- flere ganger.....Hvermannsen i det norske folk vil nok ikke merke så mye endring uansett hvilket parti som kommer til makten,- det er de med aller minst og aller mest som ofte merker det mest når det blir regjeringsskifte....

Jeg ligger laaaangt til venstre,- men ikke radikal og har synspunkt som er ganske blå på noen punkt (ikke innvandringspolitikk nei, men andr ting)...Så mitt perfekte parti må jeg nok lage meg selv, men redd for at det ikke ville vært det beste for allmennheten alltid :o)

Kommer til å stemme, men ikke helt sikker på hva enda...

Skrevet

Hva er poenget med å stemme hvis man stemmer blankt....? Bare lurer...

Skrevet

Hadde jeg hatt stemmerett ved stortingsvalg så hadde jeg stemt høyre eller frp.

Skrevet

Jeg skal stemme etter hjertesakene mine, og er veldig uenig i 10 uker pappa-perm! Skla lese nøye gjennom valgprogrammene framover!

Skrevet

Pleier alltid å stemme SV, men fikk Venstre i dag på en test i Aftenposten og ble litt nysgjerrig...

Tror jeg må se litt på partiprogrammet deres :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...