Gå til innhold

Ekkelt spørsmål om renselse (dere er advart!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en sprøyte med noe på sykehuset så livmoren skulle trekke seg raskere sammen. Og mengdene er ikke sånn voldsomme, så den saken er grei.

Men det ble liksom svakere farge i en 5-6 dagers tid, ikke blodaktig mer nesten og så plutselig de siste 4 dagene er det skikkelig blod igjen. Er det normalt?

Og så er det sånn at det kommer noen reale mengder et par ganger i døgnet, mens resten av døgnet kommer det ingenting? Er litt ekkelt for plutselig så kjennes det ut som det flommer ut av meg...

Er så lenge siden sist jeg fødte, så derfor de ekle spørsmålene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vurdert å spørre om renselse her inne:) Gratulerer!!! Har ikke fått med meg at du er på plass her inne etter fødselen!!! Alt bra?

Jeg har det sånn som deg denne gangen. Noen dager tenker jeg at det gikk raskt over, og så kommer det. De to forrige gangene innbiller jeg meg at renselsen var over etter 2 uker, men i følge mannen min tar jeg feil.

Skrevet

Høres helt normalt ut. Det tar faktisk noen uker før det er helt ferdig, men det blir jo gradvis mindre.

Skrevet

Erteposen: joda, fødte for 9 dager siden jeg. 11 dager over tiden. Formen er fin, litt sliten etter et voldsomt økedøgn i går. Men fysisk i mye bedre form enn etter førstemann. Dro hjem fra barsel eller 15 timer, orka ikke mer mas. He he:)

Macy: ja, sist gang blødde jeg jo 10 uker, så er forberedt på at det varer lenge.

Men det jeg reagerte på er vel heller at blodmengden ikke ble mindre. Eller den ble mindre og lysere, for å så øke på igjen... merkelige greier. Forrige gang ble det hvertfall gradvis mindre i løpet av de 10 ukene. He he. Og ikke kommer det noe ekstra om jeg ligger på magen heller..

Skrevet

Går det forresten bra med deg og tvillingene, erteposen?

Skrevet

Er det ikke sånn rundt 10. dagen det kan komme mer igjen da? ette eller annet med at skorpaløsner eller noe. Ikke veit jeg.

Jeg var helt sikker på at renselsen var over etter 9 dager. Blødde ikke noe på et par dager før det plutselig kom masse igjen og varte noen uker til:(

Skrevet

Jo, kanskje. Men da fikk jeg jo evt det fra dag 7 da, og går det an da?

He he, hadde ingen sånn skorpeløsningsblødning sist så er helt grønn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...