Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Og snuppa gleder seg slik at hun nærmest sitrer:-D
erteposen + 4 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Det er stor stas!!! Mine gutter elsker det.
Gjest Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Har ikke vært der, bare på Ablegøyer mange ganger ;-) Er Baluba bedre?
Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Baluba er større, mindre oversiktlig og mye, mye mer bråkete. Passer veldig fint for større barn (3-4 år +), men jeg liker det ikke helt til minste selv om de har en egen avdeling for de små der også. Er bare 2 bord eller noe sånt der, så trangt om plassen for foreldre som vil følge med på de minste. På Baluba har de "gevær" der de kan skyte med myke, myke baller (ikke vondt), men har ikke ballrom/basseng slik som på Ablegøyer. Jeg liker egentlig Ablegøyer best, men tror nok i hvertfall eldstegutten min har størt glede av Baluba, minste hadde nok hatt det kjekkest på Ablegøyer.
Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Skjønner :-) Jeg har jo med begge og de digger Ablegøyer begge to. Vet jo ikke om noe annet - he he. Dessuten er Ablegøyer mye nærmere oss. Takk for svar. Ikke noe baby på deg enda altså? Min svigerinne er nå 8 dager over med nr 1...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 vi har bare vært på baluba, og mine liker det (1,5 år og 3,5 år) Du kan se bilder derfra her: www.baluba.eu
Gjest Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Nei, ikke enda *surmule* ;-) Bør vel ikke klage, er jo bare 2 dager over UL termin og 1 dag over min egen termin. Har litt små blødninger i natt/dag, og har hatt litt små-rier både i natt og i dag, så lurer på om jeg muligens er i gang med første delen av åpningsfasen, bare at den tar veldig lang tid. Akkurat nå har jeg f.eks en liten små-rie, men er ikke de ordentlig greiene liksom. De begynner slik som rier skal begynne, strammer seg, begynner å gjøre litt vondt, strammer enda mer, blir varm i kinnene og pusten går fortere..., men så i stede for å bygge videre opp mot en topp, så bare slipper det helt taket og forsvinner, så varer bare i 5-10 sekunder. Plagsomt... Skal bare se vi møtes på klinikken din svigerinne og jeg, eller ender med å dele rom, hehe... Får håpe hun snart kommer i gang da. 8 dager over må være tungt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå