Gå til innhold

MyGoD,, gubben er kåt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er konstant kåt, prater om pikken sin OFTE, drar den often frem og sier "pikken min trenger kooos".. Han prater vel om pikken sin 4-5 timer i løpet av en dag. Det er faktisk ikke kødd. Jeg blir gal.

Og jo mer vi har sex, jo mer maser han. Men selvom vi baaare har sex 3-4 ganger i uka så prater han om den jævla pikken sin. Kjører helikopter foran meg. Det med helikopter kjøring, er for at jeg skal se den!!! Vaser rundt naken 1-2 timer før han kler på seg om morgen og pikken står ut som om den er laga av stål.

Måtte bare få ut litt oppgitthet her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å gode gud - det var da litt i meste laget spør du meg! Jeg hadde da aldri giddet å høre på typen snakke om pikken si i 4-5 timer om dagen! (det hadde han heller aldri gjort, men det er nå så)

Be ham slutte da! Hvis du synes det er plagsomt så må han jo skjønne at det ikke fører til mer sex!?

Skrevet

hehehe... *ler godt her*

Skrevet

Jeg har bedt han slutte. Tro du meg. Men det går ikke. Det er nesten som om han er besatt av pikken sin.

Er det normalt at gutter prater mye om pikken sin? Eller er det bare mannen min som er litt utenom ? :S

De andre jeg har vært sammen med har også prata mye om pikken sin, men ikke så mye.

Og en annen ting jeg lurer på, maser mennene deres om hvor stor pikk eksene deres hadde? Om hans er større osv ?

Skrevet

ingen av mine eks-kjærester (6-7 stk) har noen gang holdt på sånn!

og nei, ingen av dem har heller lurt på størrelsen på pikken til noen av eksene... tror mannen din er en smule ekstrem ja.

første anonym

Skrevet

Jøss.. Og like vel har klart å få seg en dame som gidder være sammen med ham. *imponert*

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

signerer KaMa:)

Skrevet

Jeg heller nå mot den oppfatning at det er du som prater om pikken hans non stop. Fem pikker på åtte linjer er patologisk.

Skrevet

Min samboer gjør det..han kan dra den frem titt og ofte.."kan du ikke bare suge litt på den da?" Ja, seriøst han gjør det!!

Har vi lite sex, maser han om mer-har vi mye sex, maser han fremdeles..han skal alltid klå på meg også, aldri romantiske kjærtegn nesten, men direkte krafsing..der nede, puppene..you name it!

Konstant spør han om vi skal ha sex..lettere sagt "wanna fuck?", "kan du suge meg?" "Kommer fort assa..." Tidlig eller sent, spiller ingen rolle..han er klar.

Fryyyyktelig slitsomt!! Mister faktisk lysten på å ha sex..hva gjør man med sånne menn?? Har sagt det til han, men det når ikke frem. Èn gang, klarte han å la være i en uke..det var den beste uken på lenge, slippe det maset hans!! Men etter det, på`n igjen!

Om jeg ikke vil ha sex, sier han...ååååh, vi skal liksom bare ha sex når du vil....

Skjønner frustrasjonen din, HI! Skal vi bli bestevenner??

Skrevet

Må si meg enig med sug lut ovet her.

Virker som det er HI som er mest opptatt av å prate om pikken til gubben.

Mannen min bla bla pikken til gubben..pikk..pikken og så pikken hans og for ikke å glemme pikken hans.

Skrevet

Ja, selvfølgelig er jeg besatt av pikken hans. Virkelig. Har jo så lyst på den hele tiden..

Hadde jeg hatt det hadde jeg jo ikke hatt "ett problem" da brødhuer.

Anonym 12.34

Det er nesten som å høre om min situasjon. Kan du ikke susse litt på den da, han trenger suss, nå er det lenge siden sist (3-4 timer), Har du lyst, du har lyst du bare vet det ikke ennå, åååå vi har alllldri sex lengere (24 timer siden), det er så lenge siden du har sugd meg. OSV...

Herregud, er det virkelig mulig å være så kåt, HELE TIDEN. Jeg fatter det ikke. Når jeg var gravid var jeg skikkelig sliten og orka så vidt å gå på jobb, men allikavel masa hans sykt mye om sex.

Han er en fantastisk mann, en veldig flink pappa, og samboer - maset!

Han masa faktisk ikke om sex når vi ble sammen, ikke ett år etter heller, det begynte når jeg ble gravid. Og siden har det ikke slutta.

Skrevet

Hehe, vi menn er rett og slett bare mye oftere kåtere enn dere.

Det er "naturens lov" det dessverre.

Vi er bare utrolig glad i sex og kan aldri få nok.

Men syntes det er litt drøyt og ta en "helikopter" foran deg, hehe...

Skrevet

Ja vet jo det. At det stammer fra gammelt av at menn skal øke befolkningen her på jorden osv. MEN, dere MÅ da skjønne at masing IKKE er tennende? Jeg fatter ikke hvorfor han heller ikke prøver på en romantisk kveld der han tenner noen lys eller gjør ett eller annet for at jeg skal få lyst. For han vet rimelig godt at jeg får ikke lyst sånn helt av meg selv etter at jeg var gravid. Jeg har prøvd alt mulig, men jeg får rett og slett ikke lyst av meg selv. Om det er noe kosing og sånt først så hender det som regel at lysten kommer.

Så hvorfor han tror at det blir mer sex av å gå å gnåle om det 22/7 så tar han feil. Mer mas, mindre sex! Sånn er det bare, det ligger i naturen for kvinner.

Skrevet

Og en ting til jeg lurer på, hvorfor er det sånn at noen menn maser og maser. Og når dama endelig har lyst en dag helt av seg selv så får man "vi skal bare ha sex når du vil.. Jaja, da får du vite hvordan jeg har det, for nå har ikke JEG lyst" :S:S:S

Greit det, for lysten går fort bort igjen for min del. Men hvorfor gjør de det?? Maser om sex, og en dag uten at dem har masa så neei, da er det liksom ikke interessant lengere da eller?! :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...