Gå til innhold

Hur gick det på jobbet Egget/pfeew???


pumasara

Anbefalte innlegg

Nyfiken ju! :)

Jag har bestämt möte med mina nya chefer nästa torsdag som först... Dom kunde inte innan... Så nervös! Hade ställt in mig på o berätta det igår ju! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sara :)

 

Det gikk veldig fint!! De ble bare glade på mine vegne og var veldig forståelsesfulle! :) Så jeg gikk hjem og var utrolig lettet etter jobb i går :)

Skjønner ikke hvorfor jeg gruet meg så mye..hehe..

 

Meeeen, så måtte jeg ringe sjefen i går kveld.. Hele forrige uke tok jeg det nemlig rolig pga en akutt betennelse i foten..og så klarte jeg å tråkke litt feil igår kveld og da skjedde det noe i foten igjen..så jeg måtte på legevakta og må være hjemme noen dager for å avlaste foten nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Så skönt o höra! :)

Jag skulle ju ha berättat nu i måndags men så har dom "tappat" bort mitt arbetsavtal!!! :S

Så nu har jag bestämt möte med dom nästa torsdag... Ännu mer nervös.. Nu måste jag ju få dom o skriva på avtalet först o SEN avslöja... Känner mig så dum! Hu...

Men men... Det går säkert bra...

:D

God bedring med foten!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de mistet arbeidsavtalen din? Så uprofesjonelt! Ja, du må få en ny før du forteller om graviditeten..hehe.. Just in case!! ;-) De har jo ikke lov til å ikke gi deg jobb pga graviditet, men man vet jo aldri hva folk finner på...

 

Hva driver du med nå da, for du har vel ferie nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NU har jag berättat för nya chefen... Han satt först bara o skrattade o gratulerade mig... :) Så jag tror han tog det rätt bra... Men vi får väl se... Ska ju börja jobbet 1 sep så man får se vad som hinner hända på två veckor nu MEN såååååå otroligt skönt att äntligen få berätta det!!!!! :) Nu ska alla vänner få veta i helgen!!! Har varit SÅÅÅÅ jobbigt o hållt det hemligt för dom!!!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, da er det endelig overstått :D Gratulerer! Det er veldig gøy å fortelle det til venner og kjente, så det kan du/dere glede dere til :)

 

Hvordan er formen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen har varit sådär sista två veckorna... :( Börjat må illa igen sen så har jag inte fått sova ordentligt pga stressen för jobbet!!! Men inatt hoppas jag att jag slappnar av o kan sova heeeela natten! :)

 

Själv då?!

Bara bra?! Magen börjat synas?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt får du sikkert sove mye bedre ;-)

 

Jeg føler meg fortsatt bra, bortsett fra at jeg har begynt å brekke meg hver gang jeg pusser tenner..så i dag har jeg kjøpt meg en liten tannbørste i håp om at det hjelper.. :-P

 

Ingen mage enda..åååå, håper den kommer snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...