Gå til innhold

Oppkast i bil...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jenta vår på 11 måneder har nettopp kommet over i "stort" sete. Vi har et Britax bakovervendt sete. Nå har vi brukt det to ganger, to korte kjøreturer ca 10 - 15 min) og begge gangene har hun kastet mye opp. Denne sommeren har vi vært på bilferie og vi har da kjørt lange dagsturer uten at det har medført noe problem, men hun har da vært i babysete som har en mer liggende vinkel enn det "store" sete. Ser jo at hun sitter mer oppreist i dette sete. Eldste jenta vår er sterkt plaget av bilsyke, men ikke på så korte turer. For henne begynte det i 2 års alderen og da måtte vi snu sete hennes. Jeg har ikke lyst å snu minstens sitt sete ennå og vet jo heller ikke om det har noe for seg. Er det andre som har opplevd dette ved sete skifte, vil det gå over og er det noen som har noen råd til oss.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig det samme skjedde med oss da vi gikk over til sete 2 da snuppa var ca ett år. Vi måtte til slutt snu setet forovervendt. Hun blir fremdeles bilsyk, men det tar lengre tid før hun spyr. Vi rekker å komme til butikken uten oppkast, for å si det sånn.

På lengre turer må hun ha reisesyketabletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...