Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hva spiser deres 7 mnd gamle babyer? Eller hva spiste de? Vesla får kun ett lite grøtmåltid om dagen,lurer på om det er på tide med litt mer fast føde. Ellers får hun kun pupp..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Han har fått middag og grøt. ca 1/2 middagsglass midt på dag og nesten en full grøtporsjon til kvelds. Har vel fått det i 1 1/2 mnd ca. Tenkte å begynne med grøt til frokost når han ble 7 mnd, så det begynte vi med i dag. Han ammes en del på slutten av natta og morgenen så han er ikke så veldig sulten, men må no bare prøve å utvide antall måltider for det. Ellers blir det amming omtrent like ofte som før fast føde, ca hver 3. time
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Min på 6 mnd får to grøtmåltider for dag. Er jo så individuellt med fast føde, kommer helt an på vekta og om de får mat om natta. Her startet vi med grøt da hun var ca 4 1/2 mnd pga vekten.Det var også vekten som gjorde at vi måtte starte med et måltid til. Barn over 6 mnd som får to måltider om dagen trenger ikke nattpupp/flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå