Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Samboeren min fikk en regning for par uker siden. Og den hadde allerede gått til Kredinor. Med 2000kr ekstra å betale pga det. Han sa at han skulle levere regningen til broren sin, siden det er han som nå står for den regningen. Dette ble ikke gjort og forfallsdatoen var i går. Han glemte igjen å ta den med i dag, så da tok jeg å sendte den per post til hans bror. Han ringte meg og var da forbanna for at jeg hadde gjort det... Huff... Jeg er så lei det firmaet dems og slike regninger som går til inkasso. Er det noen som har trøstende ord?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde gjort det samme er jo dere det går utover i lengden,du skulle sendt til broren og sagt til din samboer at du glemmer alltid regningen så jeg har sendt den til broren din så du slipper så mye renter.Men du gjorde det riktige synes jeg da))
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Tipper dette egentlig var din samboers regning jeg... Sikkert derfor han ble sur...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Slo meg også, at dette nok ikke var en regning som skulle til hans bror. Har de helt oversikten i dette firmaet sitt, siden dette har skjedd før også?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Var visst bare ett bilag som han også måtte legge ved denne regningen. Samboeren min synes det ble teit å gi broren bilaget i hånda og reningen kommer per post liksom. Gud... Er dritt lei... Nå biter vel broren av han hue ja, hehehe... Tror samboeren min er vel redd broren sin. H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå