søte lille:) Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Henge opp i stuen og der jeg skal ha de er det mur..Ville dere satt i gang og begynnt å borre eller bør man absolutt ikke det..Har ingen man som kan hjelpe meg akkuratt nå og blir gal av at de ikke er på veggen ENDA:)
veldig fødeklar Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 borr i vei! Det går nok helt fint. Har brukt motorsag og vært på pistolskyting, babyen har ikke tatt no skade av d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå