Gå til innhold

vært på min siste legekontroll;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snodig å tenke på...om en uke er det dato for ks, og jeg hadde min siste kontroll idag!

fått endel vann i kroppen(gått opp 3 kg på en uke!!), men ellers alt ok.hadde veldig lav hb, så legen ga beskjed til ahus, så de var klar over at det kunne bli nødvendig med blod under inngrepet;-/

gutten i magen hadde sunket lenger ned siden sist, og virket som han begynnte å bli klar(han også..)

så nå er det bare å vente en uke, og håpe at han ikke bestemmer seg for en tidligere utfart;-) ...drømte inatt at jeg våknet og magen var helt flat, og babyen hang i en vugge mellom bena mine..he he;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh,så spennende.... Og veldig bra drøm ;P Knis... *Mental picture*

En uke igjen,det er jo så godt som ingenting...Jeg har 10-11 uker igjen,- og syns det er forsvinnende liten tid. Lykke til med siste uken din, håper den blir så godt som uten plager og vondter, og håper lillemann holder seg til planen og blir værende til tiden er inne :)

Skrevet

jeg syns de siste 10 ukene har gått overraskende fort, og jeg er så flink til å utsette ting...så her er ikke alt klart til babyen kommer.

gleder meg til å ikke være gravid lenger( vi har jo gått gravide litt ekstra før denne graviditeten også, Uglemamma), og ser frem til en flaske rødvin i nærmeste fremtid;-))

kan uansett ikke amme pga medisiner, så et par glass tar jeg nok veldig snart!!!

Skrevet

Blir jo kjempespennende med KS om en uke da, må være rart å vite akkurat når hn kommer? :-) Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...