Gå til innhold

Magisk UL i går:-)


Romle 08

Anbefalte innlegg

Jeg var på min første svangerskapskontroll i går, legen var veldig hyggelig og jeg følte at jeg ble godt ivaretatt. Deilig, var jo litt usikker da jeg kom inn dørene der!

 

På slutten av kontrollen spurte hun om jeg ville ta en ultralyd med det samme, bare for å sjekke om det var liv... Selvfølgelig ville jeg det! Og der inne lå det jammen et lite menneske og spratt/sprellet. Det var helt merkelig og veldig fint, pluttseloig kunne jeg se at det var noe der. Noe som jeg ikke merker i det hele tatt nesten til daglig! Det uvirkelige ble virkleig og jeg fikk stolt med meg to bilder av vår egen lille "bønne" hjem til den noe undrende far, som ikke helt skjønnte hva han så på disse bildene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig! Gleder meg til det er min tur. Skal på UL fredag, og gleder meg veldig til å se og ikke minst høre :) Er 8+4 da.

Hvor langt har du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:) Det er godt å høre at hvertfall noen har positive opplevelser med helsenorge. Jeg prøver meg igjen på ultralyd 21.august.Har møtt mye rart helsepersonell påde privat og offentlig.. Gleder meg masse til å finne ut om det er annet enn luft der inne.. hehe:) Hvor langt var du på vei når du tok denne ultralyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 9+6 når jeg tok UL, men den lille har vel begynnt å bevege seg litt allerede nå hos deg også, så det er bare å glede seg!!!!

 

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...