Dane Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg må ha ny mobil og vurderer altså N79. Noen som har den som kan dele sin erfaring? For meg er kamera relativt viktig. Jeg vet at kameramobil aldri kan måle seg opp med et vanlig kamera, men er det brukanes på denne mobilen? Og tastene har jeg hørt er litt små og knotete - hva syns dere osm har den? Vanskelig å kjøpe mobil altså... ;-)
Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Har ikke brukt den selv (foretrekker Sony Ericsson sine) men vet at en på jobben kjøpte seg N82 fremfor N79 blant annet fordi han mente kamera var bedre på den. Så kanskje greit å sjekke ut den også. Selv sparer jeg til Sony Ericsson C905. Den har veldig bra kamera til å være en mobil:-) Investerer du i en mobil med bra kamera, så trenger du ikke kompaktkamera. Kan naturligvis ikke konkurrere mot speilreflekskameraer da, men det er vel ikke meningen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå