mammarettogslett Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Åssen tøfler skal jeg kjøpe til bhg? Sånne myke sokketøfler eller med hard såle?
Nusketuska og Guttebassen Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Da mine begynte da de va rundt året anbefalte bhg harde såler pga det enklere å gå med dem når man akkurat har lært å gå
mammarettogslett Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Mi går hun så det er ikke noe problem..
~mamma~ Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Bedre for bena med myke tøfler! (Det aller beste er faktisk å gå uten sko...)
☆ gullverdt <3 Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 vi valgte sånne mokkasiner eller hva det heter,myke sokketøfler.. føler selv det virker mer begagelig..og han går
tomat15 Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Vi bruker sandalene fra i sommer. Det er bra sandaler. Han er 3 år Har tidligere hatt slike sokke tøfler fra HM med skinn under. Da han begynte i barnehagen kunne han gå og vi startet da med HM sokke/tøflene. Jeg kjenner igjen at jeg ikke tenker så mye på hva jeg gjør;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå