eggstokk Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Lille jenta mi som er blit 1,5 år skal snart få stor seng. Mest fordi jeg er gravid og kommer til å trenge sprinkelsenga til babyen. Jeg må derfor kjøpe en juniordyne 100X140. Hva skal jeg velge? Dun eller kunstfiber? Gåsedun eller andedun? Har ikke sett noe til allergier hos jenta så langt. Er det andre ting jeg må vurdere, huske på? Noen som har gode og dårlige erfaringer med dyne-kjøpene sine?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg kjøpte juniordyne og pute på KID, tok en type som er miljømerket og innsatt med noe antimidd-greier. Mener den het Høie herkules? Veldig fornøyd ihvertfall.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Jeg kjøpte den andedun dyna de har på prinsess til mini her.. Skikkelig digg dyne:) hehe.. Også er det helårsdyne.. Får den også i sommerdyne, men de kostet nesten det samme... Også har vi pute i samme typen, og guttungen her brukker ikke kosedyr, bare han får puta si!! Så han elsker den:)
eggstokk Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Takk for svar. Da skal jeg på både Princess og Kid og kikke.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå