Kråke-bolla Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Datteren min på 5 er blitt forkjøla...men ikke verre enn at jeg ville sendt henne i barnehagen ellers, hadde det ikke vært for dette svineinfluensagreiene.... Nå vurderer jeg å holde henne hjemme, samtidig som jeg tenker at...hvis man skal holde barn hjemme pga lett forkjølelse, kommer hun jo til å være hjemme mesteparten av høsten og vinteren :-S Hm, veldig usikker på hva jeg skal gjøre....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Har ho feber da? For hvis ikke e d ingen grunn til å holde ho hjemme ;-) Gutten min e i b.hagen med snørrat næsa, må da være måte på :-) Håpe ho snart e frisk igjen! ;-)
Kråke-bolla Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Nei ikke feber. Ja tenkte det jeg og...man kan jo ikke mure seg inne, selv om man har snufsete barn... så jeg sendte henne i barnehagen ;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 jenta mi hoster litt på natta, og er litt snørrete.allmenntilstanden er bra, og ingen feber, så hun er i bhg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå