ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 har dere jenter noe forslag på hvilkene sanger som går i 3/4 dels takt??? Kom vær forslag plis:)
hurra1234 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Skriver under på denne. Jeg finner utrolig få. Nocturne Nora Jones - come away with me Fascination - nat king cole Moon river - fra breakfast at tiffanies sønnavindsvalsen .... Hmmm. Har funnet frem til disse, men vil gjerne ha flere å velge mellom. De tre første er nevnt OVERALT der vals blir omtalt. Synes litt ugreit å ha noe så vanlig...
ipeggy Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Vi skal bruke valsen fra Disneys Askepott. Bladde litt gjennom sangbøkene mine, og fant også disse: Tir n'a noir Vem kan segla (går i 6/8 takt, men kan brukes likevel) Danse mot vår Some day my prince will come
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Nothing else matters - Metallica Lift me - Madrugada og Ane Brun Take this walz - Leonard Cohen
hurra1234 Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 http://www.thedancestoreonline.com/ballroom-dance-instruction/waltz-music.htm#songs Fant denne listen, men vet ikke om det er noe bra der...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Danse mot vår - instrumental, kjempe vakkert
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2009 takk for alle svar jenter:) eneste at danse mot vår er litt treg så tro man skal være veldig flink til å danse vals for å få det til å flyte fint.. og det kan ikke vi:) nettop lært det vi:) så vi tro vi ender opp på sønnavindsvalsen rett å slett....
Hippomama Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 jeg elsker disney love songs...så vi skal danse til beauty and the beast- tale as old as time. den går i 3/4 takt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå