ღhælgelainnღ Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg har hatt vondt i huden i ansiktet i noen dager. Det er kun på venstre side og det kjennes bare på enkelte steder. For eksempel så har jeg vondt på et sted på kinnbenet, kjennes sårt og ømt, uten at det er noe sår der. Kjenner også litt ømt i hårfestet på hodet, også på venstre side. Jeg har hatt noe lignende tidligere og tror jeg spurte om det her inne, men husker ikke om jeg fikk noe svar på det. Noen flere som har opplevd det samme og som vet hva det kan komme av?
GreitÅVæreAnonym Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hmm, jeg har slik følelse i hårfestet på hodebunnen også.. aner ikke hva det kommer av.. ???? Merkelig
Hikken Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Jeg får alltid det før jeg får feber, blir kjempeforkjøla eller får influensa. Første tegnet på at jeg blir syk )
ღhælgelainnღ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Huffda, kanskje svineinfluensa er på gang...
Minafårsøsterellerbror Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Jeg aner ikke hva det kommer av, men har hatt det selv over mange dager. Har hatt det forskjellige steder på kroppen, men jeg har ikke være syk. Syns det kjennes litt annerledes ut enn sånn febervondt.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Mannen har hatt det og, forresten. Han dro til legen og tok blodprøver, men det ble ikke påvist noe farlig på han da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå