Gå til innhold

Når kommer magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 14 nå og ikke mye som viser. Når er det vanlig at det synes? Eller når bør en bli bekymret viss det ikke viser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det er veldig individuellt når magen kommer. Noen får den veldig tidlig, mens andre må vente lenge på å se den. Jeg så ikke så mye mage før uke 20, den begynte å komme da. Fra uke 17 omtrent, så jeg bare litt "fetere" ut:-)

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Smør deg med tålmodighet, plutselig er magen der:-) Lykke til

Skrevet

Du skal ikke være bekymret. Veldig forskjellig det der. Første gangen fikk jeg mage i uke 18 ca. liten gravid mage. jeg er normal fra før, men ikke særlig stor, så magen ser ganske gravid ut når den først vokser. Jeg ble aldri spesielt stor i magen første gangen. Denne gangen begynte den tidligere, nå er jeg 17 uker og magen har poppet ut. Nå ser jeg gravid ut. Smør deg med tålmodighet. Den kommer helt sikkert!

Skrevet

det bekymret meg forrie gang- for jeg hadde ingen mage! den kom så vidt det var i uke 30! jepp uke 30! og ble aldri særlig stor men ut kom en gedigen baby på 4kg =)

det har vel noe med hvor mye vann man har og hvordan de ligger plassert inntil ryggen..

er i uke 13 nå og kun litt antydning til mage på kvelden- men ingen som kan se jeg er gravid liksom bare meg selv =)

Skrevet

Jeg er i uke 16 og får ikke på meg vanlige klær for tiden, men med nr 1 fikk jeg ikke mage før i 5-6 mnd...

Skrevet

jeg har bare en nyannskaffet liten "usynelig" mage nå i uke 27.. hadde absolutt ingenting for en uke siden! men så kom den over natta, så nå kan andre så vidt se det på meg, men jeg har ingen problem med å skjule det om jeg vil..

jordmor er storfornøyd å mener det er bedre å ikke bli stor og tung før det er "nødvendig".. babyen vokser godt på innsiden selv om magen ikke er stor:) tror ikke du trenger å bekymre deg!

Skrevet

Jeg har en liten kul nå i 15 uke, og føler det har vært der en stund. Men hørte fra noen andre om ei som så ut som jeg gjør nå dagen før hun fødte! Så det er nok veldig individuelt og kommer helt an på hvordan barnet ligger.

Skrevet

Gleder meg til babymagen kommer:) Jeg er 12+5 i dag, og akkurat nå ser det bare ut som en liten fettklump:/ Er av normal størrelse til vanlig:) Har lagt på meg 4kg.. Men selveste babymagen kommer vel tidsnok:) Har litt babymage på kveldene, så da liker jeg å stryke på den og få kjæresten til å stryke, Men, det er jo bare for at jeg blir så oppblåst at den ser så stor ut, men jeg liker å tenke at det er en søt liten babymage:)

Skrevet

Jeg er14+3 idag og ser ut som jeg er 30 uker.. hehe.. vet ikke om det er 1 eller flere i magen enda da... kan være 2... liker at d synes tidlig :-) gøøøøy!

Skrevet

Vær heller glad for at du ikke har fått mage enda, den kommer tidsnok :-) Det vistes lite hos meg fram til ca. uke 18, deretter poppet den ut i rekordfart. Nå er jeg i uke 26, og har en kjempemage! Vil helst sitte hjemme så ingen ser meg... Huff, liker ikke dette!!

Skrevet

Magen min har endelig blitt sånn at den hvertfall ser gravid ut for dem som ser etter, magen kom denne uken (18+4 nå). Tidligere har jeg bare sett ut som jeg har lagt på meg 5kg eller noe sånn....

Har forøvrig ikke økt særlig i vekt, og har ikke vann i kroppen. Er høy og normalvektig, og tulla ligger inn mot ryggen min (ikke utover med beina) - det kan jo ha noe med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg hadde innovermage i uke 14 :P Min begynte å vises rungt uke 25 kanskje ;-)

Skrevet

jeg kan se antydning til mage og er nå i uke 19. men kjenner det at livmoren vokser og strekker på seg så kan hende at magen plutselig er der en dag :P men som flere sier her, er veldig individuelt når magen begynner å vise seg. når jeg var på UL sa fikk jeg høre at babyen koser seg langt inne i magen min :) men at det ikke er lenge igjen til ting virkelig begynner å vises :)

Skrevet

Min mage har synes siden uke 10, er nå 18+1 og den er stor synes jeg (og alle andre!) Hos jm kjente hun at livmoren lå helt oppe ved navlen, og jeg tror det er ganske avgjørende for om en har synlig mage eller ikke. Så for de som synes magen er liten; plutselig så beveger nok livmoren seg oppover og da får dere mage ganske raskt tror jeg. Og så kommer det nok ann på hvordan lille babis ligger. Min frøken ligger med ryggen ut, men alikevel er magen "stor". Egentlig veldig artig når en får sånn fin gravid mage - så alle kan glede seg. Er førstegangs og synes nå iallefall det er kjempemoro (det hjelper at en ikke legger på seg ellers, for da er det forståeligvis ikke like moro kanskje). Men som sagt, ikke noen antydning her; men helt klart en ganske stor gravidmage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...