Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 ...og lurer på om jeg egentlig kjenner han karen jeg ligger ved siden av? Han som jeg har vært sammen med i fem år? Noen andre som har det sånn? (Av og til?)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde det litt sånn.Jeg og min var sammen i ti år, før det gikk at skogen nå for en liten måned siden. Så jeg kan vel egentlig si : Nei, jeg kjente ham ikke som jeg trodde jeg gjorde..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 selvfølgelig kjenner du han ikke 100% prosent! INGEN kjenner noen 100%, være seg bestevenninna, foreldrene dine, barna dine o.l remember!: du kjenner KUN det de vil andre skal vite...) tviler på at noen kjenner DEG 100% også? alle har vi noe vi ikke vil andre skal vite. men det trenger ikke å bety at det er noe alvorlig de vil skjule da:) kan bare være noe så "uskyldig" som: -pille i nesen (å spiser det) -har psykiske problemer (som ikke er "værre" en at de greier å skjule det) -at de egentlig ikke er så hønemor/far som de fremstiller seg som..+++ -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå