Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 han har full musikk på rett over soverommet til babyen min. det rister i veggene. er det mulig?! og ikke få¨r jeg gått opp nå og klaget for jeg er alene hjemme og vil ikke gå fra sønnen min (bor i blokk i boretslag). utroloig høy musikk så sent og det er ikke første gang. blir irritert.. tenker å gå opp til han i morgen og si at sånt kan han gjøre frem til kl 23 og så må det bli stille:P er jeg for kravstor eller finnes det regler om at det er lov/ikke lov? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Hvorfor kan du ikke gå opp 1 etasje selvom du er alene. Lås døren etter deg da, hvis du er redd for kidnapping. Jeg ville gått opp å sagt ifra istedefor å irritere meg grønn over det.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Herlighet. gå opp og gi beskjed. Du er ikke langt vekke om du gjør det. Skyld ikke på at du er alene, og dermed "ikke kan". Daue kan du gjøre hjemme også det. Er ikke farlig å gå ut forbi døren.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 haha orker ikke. masse fulle folk så gidder ikke stå der og krangle nå mens de er drita + at jeg er alene så vikke komme i noe bråk. sier det på en ordnetlig måte til edru folk i morgen;) måtte bare få ut litt her haha jaja god natt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Oj her var det mange uannsvarlige folk/foreldre. Man forlater ikke en unge alene i leiligheten/huset og går ut. Man forlater de heller ikke alene i en bil osv osv. Dere trenger nok ett kurs i sikkerhet og barn. Jeg syns HI gjorde det eneste rette i å vente til festen er over og naboen er edru.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 den søteste hevnen er å bråke gørrtidlig på morgenen etter en fest.. finnes ikke noe værre enn å bli vekket av lurveleven fra naboens barn når man er fyllesyk..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 så plagsomt! om du vet navnet så ring han
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 anonym 09.00: Hallo? Uansvarlig å gå opp i etasjen over mens gutten sover? Det gjør jeg hver dag, jeg. Siden vi har to etasjer i huset. Ikke rare forskjellen, det. Kan ikke kaste søpla eller hente posten du da, om barna sover?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå