Gå til innhold

må vognen i bhg stå der fast`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en stor og fin emmaljungavogn som min sønn (1) sover i 2 ganger om dagen. han skal starte i bhg og der må de ha denne vognen stående. kan jeg ta med denne vognen til barnehagen når jeg leverer han og ta den med hjem når jeg henter han? jeg har ikke bil og han klarer ikke gå + at han må sove i denne i helgene. hva er vanlig, eller må vognen stå fast i barnehagen? utrolig tungvindt om jeg må bære han 20 min frem og tilbake eller skaffe en ny vogn til mange tusen og ta med denne på skolen:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nei

du tar så klart med deg vogna hjem hver dag og til barnehagen hver dag. Det er mange som gjør det.

Mange som har tatt i mot gratisvogner også som barn kan sove i. Men er sønnen din vandt med Emmavognen og du syns det er greit og ta den med fram og tilbake gjør du bare det, hvorfor la den dyra vogna stå i bhg og til og med kjøpe ny når du kan bruke den gode vognen til begge deler?

du trenger iikke si fra til personalet heller, det er DERES vogn ikke bhg,

hilsen barnehageansatt ; )

Skrevet

yey. takk for svar. nå ble jeg glad:)

Skrevet

bare hyggelig. Lykke til med smån i barnehagen!:)

spør hvis du lurer på mer.

Skrevet

Det bestemmer du helt selv, så fremst det er plass i b.hagen.

Vi varierte veldig på det. Noen ganger sto vogna der lenge, og av og til tok vi den med dit og hjem igjen hver dag :)

Skrevet

hehe, nei såklart kommer ikke bhg til å holde vogna DI som "gissel" selv om du har tatt den innenfor bhg området!

Det er di vogn, du gjør akkurat hva du vil med den, akkurat som du gjør med andre ting du tar med til bhg,

Så lenge du går er det jo greit å ta den med fram og tilbake, grunnen til at jeg kjøpte sovevogn som står i bhg er at jeg kjører til bhg og da blei det et styr å ta ut og inn vogna hver gang jeg leverte og henta siden hun ikke er der hver dag, og jeg gjerne ville ha vogna hjemme på fridagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...