Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Begynner på universitetet for første gang, og i morgen er det fadderuke, og jeg gruer meg veldig, kommer til å være sjenert tror jeg og har ikke peiling på hvor lett det er å bli kjent med folk osv! Gruer meg sånn
blond Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Spennende, men skummelt.. la det spennende overta. Tenk så mange nye flotte mennesker du kan bli kjent med. Lykke til med dagen i morgen og studieåret!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Det går som regel mye bedre enn man tror, og det er garantert flere enn deg som er nærvøse i kveld Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Vet du hva, da jeg så denne overskriften så tenkte jeg at hun her skal nok begynne på skolen i morra! For det skal nemlig jeg også, gru-gleder meg, har heldigvis vært med på det før så vet hvordan det er. Men aner jo ikke hvordan folka er den her gangen. Man møter som regel noen man finner tonen med. Tror mange er sjenerte i begynneslen, så du er i alle fall ikke alene! Var på campus i dag og der var det allerede mange som var i gang med fadderuka, og det var en del der som så litt forskremte ut. Så helt normalt å grue seg, går nok over når du møter på folka. Lykke til!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå