Norwegian by injection Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hvordan gikk det med "Gråtassen" i helgen?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Oi.............så koselig at du spurte om det : )) Jeg er ikke helt fornøyd med prestasjon ............... fikk dårligere tid en i fjor så det var kjedelig. Kjente at kroppen ikke funka optimalt etter noen dager med syldom i forkant. Men jeg kom meg da i mål og ble nr 16 av 88 jenter så det gikk helt greit : ) Men åssen gikk det med supermannen din og Norseman??
Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Å nå så jeg det andre innlegget ditt om at mannen din kollapset...........så ekkelt! Går det bra med han? HVor langt kom han da?
Norwegian by injection Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 Så bra at du fikk igjennomført da, kunne tenkt meg å vært med på noe sånt engang! Spennede! Han gjorde det veldig bra egentlig, svømte og syklet kjempe fort. Men da vi begynte å løpe fikk han så vondt i kneet at han måtte ta smertstillende som ikke magen tålte....begynte å kaste opp noe voldsomt! Vi løp 10km og da var det stopp, han var "dritings"....ikke noe gøy opplevelse nei!
Norwegian by injection Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2009 he he, ikke igjen men gjenn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå