Gå til innhold

Meg og bøllegutta!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med "Gråtassen" i helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.............så koselig at du spurte om det : ))

 

Jeg er ikke helt fornøyd med prestasjon ............... fikk dårligere tid en i fjor så det var kjedelig. Kjente at kroppen ikke funka optimalt etter noen dager med syldom i forkant.

Men jeg kom meg da i mål og ble nr 16 av 88 jenter så det gikk helt greit : )

 

Men åssen gikk det med supermannen din og Norseman??

Skrevet

Å nå så jeg det andre innlegget ditt om at mannen din kollapset...........så ekkelt!

Går det bra med han? HVor langt kom han da?

Skrevet

Så bra at du fikk igjennomført da, kunne tenkt meg å vært med på noe sånt engang! Spennede!

 

Han gjorde det veldig bra egentlig, svømte og syklet kjempe fort. Men da vi begynte å løpe fikk han så vondt i kneet at han måtte ta smertstillende som ikke magen tålte....begynte å kaste opp noe voldsomt! Vi løp 10km og da var det stopp, han var "dritings"....ikke noe gøy opplevelse nei!

Skrevet

he he, ikke igjen men gjenn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...