Mamma mjaua Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 sønnen min på straks 1 år bruker ikke pute. når pleier man ¨å begynne med det?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Min på to har ikke begynt enda, men tror det er vanlig rundt ettårsalderen. Vurderer å la ham sove med pute når han flytter over i stor-seng (men er så forferdelig redd for at han skal kveles, selv om han er "storgutt").
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Hatt fra fødselen på begge barna. Flere og flere anbefaler en tynn pute for å bedre sirkulasjon rundt hodet og nakke og for å forebygge flatt bakhode.
2 små og en undulat Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Sønnen min på 1,5 år har ikke begynt med pute, og jeg har ikke planer om å legge i pute i senga hans med det første...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 jeg aner ikke, men min har lagt seg med hodet på puta mi med en gang han klarte og bevege seg nok til og legge hodet på den... hehe.. så han har "alltid" hatt pute
Gjest Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Fikk beskjed å om ha pute fra dag en. Så lillemann har alltid hatt pute. En sånn flat babypute som ikke veier noe som helst.
Tante Gustava Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Har ikke begynt med pute til mini på 15 mnd. Han ligger så rundt omkring i senga, aldri på samme sted, så hodet ville nok bare truffet puta en sjelden gang innimellom
tomat15 Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Vår sønn fikk pute da vi byttet til større dyne. Det var når han var ca 2 år. Lille på 7,5 mnd har foreløpig ikke noe under hodet. Ikke har hun flatt bakhode heller. Jeg har egentlig aldri tenkt på det. Er litt spent på svarene deres og skal jammen høre med HS på neste kontroll;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå