Gå til innhold

en oppdatering fra meg=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel har ikke vært så mye her inne i det siste, men tenkte jeg kunne gi dere en oppdatering.... :)

 

Vel jeg fikk en blødning sist søndag og var redd at løet var kjørt... hadde smerter i ryggen og blødde litt... Med 3 sa og 1 ma bak meg så fikk jeg selvsgat en dårlig følelse.

 

Dro til fastlegen mand og fikk ehnvisning til sykehuset... da kunne de se at jeg var ca uke 5 altså ikke like langt som jeg hadde trodd i forh til siste mens... men det som var overraskende var at de så to fosteranlegg... =)

Eneste som hun bekymra seg over var at den ene var litt mindre enn den andre, hadde litt mer avlang form.

 

Såh i dag var jeg på ny ul til gynekologen min. Hna kunne også se to fosteranlegg... I den ene baka og slo det ett hjerte <3, mens det andre som var nesten like stort slo det ingenting...

ble litt overraska med en gang, men ble så gla at hjerte slo. så han fant ut at jeg var ca 6+2.

Så skal til ny ul i neste uke for å se om den andre tvillingen kommer etter eller hva som skjer...

det han tror er at det har skjedd to befrutninger... men ca 1 ukes mellom rom. dette har han visst opplevd mange ganger før med både tvillinger/trillinger sa han....

 

Men vi er knakenede fornøyd med en altså, alt over det er bare en bonus:)

Men jeg er såååå GRAVID... virkelig... magen min er STOOOOR allerede... er ca like stor som da jeg var 14 uker med lillegutt.. det er slitsomt å holde inne magen... livmoren er også veldig stor sier de og det vises!!! :P

og kvalmen syns jeg er værst... er kvalm hele tiden og brekker meg, men har enda ikke kastet opp... (håper jeg slipper)

 

Kan også nevne at eg tok hcg prøve og den var 1 dag på nesten 10 000 og 2 dager etterpå på 17 000. Så de sa at det raser en del hoprmoner hos meg, oh YES I KNOW:)

 

Håper det går bra med alle dere andre:)))

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre, det var gode nyheter :) Håper den andre kommer etter

 

Fascinerende at kroppen kan klare 2 befruktninger med 1 ukes mellomrom, er det virkelig mulig?

 

Lykke til

Skrevet

Så bra, GRATULERER så mye, det var godt å høre :)

 

Håper jeg er like heldig i morgo, er kjempe nervøs nå, vil liksom ikke legge meg for hvis det blir en trist dag vil jeg ikke oppleve den , men jeg satser på at det skal bli en dag som jeg kan feire.

 

Ønsker deg all lykke til vidre og nyt magen din.

 

Klem

Skrevet

håper det går bra og at den andre kommer etter også:-)

 

lykke til begge to HI og mybones:-)

Skrevet

Så bra:) Lykke til videre!

 

Hvilken uke+dag tok du hcg på?

 

Og rart det der med befrukting en uke etterpå. Hørt det jegg og, men også hørt at det ikke skal gå fordi man produserer stoff etter egget har løsnet for å hindre flere egg å løsne. Derfor er toegget tvillinger (dom jeg går utfra han mente siden han snakket om to befruktninger) unnfaget sånn ca innenfor 1-2 døgn. Man hører både det ene og det andre (fra leger) så vet ikke hva osm stemmer til slutt.

Skrevet

Tusen takk damer:D

 

Jeg tok i uke 5 var det vel... legen sa iallefall at det var høyt og fint:)

 

Ja vet ikke hva som stemmer, det vil vise seg... Jeg tror dessverre at det bare blir en på oss da, men han mente det var 50% sjangse.

Dette er forøvrig en spesialist, og han sa at dette skjedde relativt ofte... Svært ofte iforh til prøverør og innsetting av egg feks. Jeg ante heller ikke at det gikk an=)

 

Ellers så er jeg ssssssssssssssssyyyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkkktttt kvalm... har nevnt det før, men var ikke sånn me 1... huff... natt som dag... skal kjøpe meg de der båndene... så får vi se om det hjelper...

grusomt å kjenne konstant spy smak i kjeften... :( men alt for de søte små:) <3

Skrevet

Så bra!!! :-)

 

Håper tvilling nr to kommer etter han også.

Krysser fingerne for deg. :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...