Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg leide lenge. Men kjøpte da jeg var 30:) Alenemor.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Vi og leier:) Jeg er 24år og han 26år.. venter 1.barn om 5 uker
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Vi leier, men håper å kjøpe noe før junior kommer på nyåret. Vært i banken og fått lån på inntil to mill, så nå kan jakta starte! Jippi! )
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Har nesten aldri leid. Kun i overgangsfaser, nå er jeg 25, selger mitt hus nr. to og har kjøpt sammen med kjæresten min.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Jeg har eid med bf i mange år, men nå har vi gått fra hverandre og jeg leier.
Gjest Tale30 Skrevet 11. august 2009 #12 Skrevet 11. august 2009 Vi leier, og jeg hater det! Vi har prioritert å bo i Oslo, så vi forbereder oss nå på å finne noe utenfor byen. Her er det lang tid med engasjement og en mann som er selvstendig næringsdrivende som har ført til problemer i forhold til lån, men det ordner seg etter permisjonen
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Vi leier, da vi skal i gang med husbygging neste sommer! Gleder oss til å eie!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå