Gå til innhold

Mange her inne som leier??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi eier, og leier ut=)

Skrevet

Jeg leide lenge. Men kjøpte da jeg var 30:)

 

Alenemor.

Skrevet

jeg leier.

Skrevet

Vi og leier:) Jeg er 24år og han 26år.. venter 1.barn om 5 uker :)

Skrevet

Vi leier, men håper å kjøpe noe før junior kommer på nyåret. Vært i banken og fått lån på inntil to mill, så nå kan jakta starte! :) Jippi! :))

Skrevet

Har nesten aldri leid. Kun i overgangsfaser, nå er jeg 25, selger mitt hus nr. to og har kjøpt sammen med kjæresten min.

Skrevet

Jeg har eid med bf i mange år, men nå har vi gått fra hverandre og jeg leier.

 

 

Skrevet

Vi leier, og jeg hater det!

 

Vi har prioritert å bo i Oslo, så vi forbereder oss nå på å finne noe utenfor byen. Her er det lang tid med engasjement og en mann som er selvstendig næringsdrivende som har ført til problemer i forhold til lån, men det ordner seg etter permisjonen :)

Skrevet

Vi leier, da vi skal i gang med husbygging neste sommer! :) Gleder oss til å eie!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...