Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 blir det vaginalfødsel eller keisersnitt da? Er i uke 29 og barna veier mer enn gjennomsnittet.. kom bare til å tenke på det
tvkrus Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 det kommer vel ann hvorfor fødselen stater og hvordan barna ligger ..... men jeg fikk jente i uke 30 vaginalfødsel
tvkrus Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Da er det vel god sjanse for vaginalfødsel ,men det kommer på sitvasjonen der og da ...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Okei. Hva veide din jente i uke 30? Er litt stressa for har hatt endel nedpress og vonde kynnere i dag, kjenens som at magen detter ned men det hender jo ofte at det kjennes sånn ut men idag har det vært vedvarende..
tvkrus Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Hu var 1804g og 44,5cm og sterk trengte ingen pustehjelp, hadde sonde ca 10 dager før hun orket å die nok selv ....... hadde gulsot ... og noen apeener. Hu er nå 6,5år og begyner i 2klasse neste uke
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Det var betryggende å høre Hvordan startet din fødsel da+ Mine er større enn gjennomsnittet.. Er litt mindre nedpress nå så lurer på om jeg bare trenger å sove..hehe
tvkrus Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Jeg fikk bare rier ringte 113 de sendte sykebil og var hjemme alene med elste på 20mnd. Fikk riehemende drypp det virket og fikk lungemodene sprøyte ,men etter en halv dag starta riene igjen gikk det fort hu ble født på ca 40 min etter riene stata hu komme med vannet . du får legg deg å prøve å sove ....... mine sparket mest når jeg prøvde å sove Hehe .. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå