Marihøna73 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei. Jeg skal på 3D torsdag og lurer på om det er fordelaktig at babyen beveger seg eller ikke. Regner med det blir fin video dersom kidzen beveger seg men at evt bilder blir litt kjipe dersom hun ligger med rompa til under hele sesjonen. Regner med jeg bør ha med meg cola jaffal?? Klarer ikke helt å bestemme meg for taktikken her.. :-) Noen innspill?
snuffe Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Fikk beskjed om ikke å fremprovosere mer bevegelser enn vanlig, siden bildene kunne bli dårlige om hun sprellet for mye.
anette1986 Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Man skal visst ikke spise eller drikke noe særlig før man skal dit. Som shute sier,blir det ofte dårlige bilder hvis de rører for mye på seg.. Lykke til da:)
respektatauten Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 jeg spurte da jeg bestillte, og da fikk jeg beskjed om at det var bedre om hun var våken og aktiv, siden det gir flere muligheter til forskjellige "vinkler" i fohold til om hun sov eller var rolig.. jeg skulle spise is eller drikke iskald brus eller vann 15-30min før vi har time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå