Gå til innhold

7 uker igjen og lurer på om jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...lekker fostervann??? noen som vet hvordan dette foregår?det er at trusa til tider blir våt og det er ikke urin,det kan jeg jo lukte(unnskyld detaljen der da...men...)noen som vet noe om dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurte på akkurat det samme som deg og snakket med jordmor om dette. Var ikke hver dag det kom noe hos meg, men når det kom så luktet det ikke men det ble vått.

Det hun sa var at dette ikke var forstervann men utflod. Det er vanlig med veldig tynn utflod når man er gravid, hun sa også at fostervann lukter veldig spesielt så det ville man merket. Er også sånn at lekker man fostevann så kommer det hele tiden, stopper ikke. Men er du fortsatt usikker, ring føden. Er skjelden man lekker fostervann men noen skjer det jo med. :)

Skrevet

Takk for svar. du har sikkert rett,for her renner det jo ikke- og det er bare noen dager. men det er like tynt som vannog har heller ingen farge eller lukt. skal inn på ultralyd idag pga jeg har lite fostervann,kan jo spørre,men hørtes jo veldig logisk ut den forklaringen du hadde fått av jordmora

Skrevet

høres ut som utflod.

en grei måte å sjekke om du lekker fostervann, er å sette seg på do en stund, tisse ferdig, og så se om det renner noe mer når du har sittet der en ti minutters tid;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...