Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på en infeksjonspost på et sykehus, og det er bestemt at alle svineinfluensa-pasientene skal inn på denne posten. Jeg hadde regnet med å bli omplassert, men nei, det mener de ikke er nødvendig. Alle pasientene har jo ikke influensa.. Men synes det er kjempeskummelt! Vet at man kan bli smittet "overalt", men her vil det jo være lettere enn på feks andre poster! Uansett om jeg ikke er inne på rommet til den som er influensasyk. Nå har Helsedirektoratet i tillegg gått ut med at astmabarn bør holdes hjemme fra skole og barnehage hvis det blir utbrudd for å unngå smitte. Siden de er riskogruppe. Men det er jo gravide og. Så lyst til å bare sykemelde meg!! Er snart 7 mnd på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er veldig engstelig synes jeg du skal fortelle din arbeidsgiver det og si at du ønsker å bli flyttet. Du tenker tross alt bare på babyens beste. Ingen andre enn deg kan si hva du skal gjøre. Det vil være helt urimelig at du skal gå på jobb å være bekymret, du har jo bare et par mnd igjen.

Vær tøff å si i fra og lykke til!

Skrevet

Skjønner godt du vil gå å sykmelde deg hvis du ikke blir omplassert. Snakk med legen din og hør hva h*n sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...