pinkdelight Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg er førstegangs- med gutt i magen. Har frem til nå tenkt at han ikke er så veldig aktiv. Det er aktivitet flere ganger daglig- men en turner er han ikke. Har forøvrig ikke noe sammenlikningsgrunnlag; hvor mye aktivitetet er egentlig mye?
det er berre mordi Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Sliter med samme problemet her. Er førstegangs og 31 uker på vei, og får høre fra alle kanter at liv skal en kjenne daglig. Nah.. Ikke her, gitt. Var senest på sykehuset for en sjekk for 5 dager siden, siden jeg ikke hadde kjent noe på to døgn., men på ultralyden var det liv og røre, og ho sparka som bare det. I morkaka. Er nok veldig individuelt det med sparking..
hårsår Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Da jeg var førstegangsfødenden var det med ei jente. Hun var så rolig at jeg måtte dytte og vekke henne opp for å sjekke at det var liv i magen hver dag. Men husker at hun hadde en fast tid i 22 tida på kvelden hvor hun våknet til liv. Denne gangen har jeg gutt i magen, og han er veldig aktiv, slik at det gjør vondt. Han spenner rygg og sparker med beina slik at jeg nesten hyler. Alt er normalt. Du trenger bare å kjenne liv hver dag, og jordmor sa at en kunne drikke noe kaldt og søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå