Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Smaken er som baken, delt. Vi har vår egen stil, når man kommer inn i vår stue ser man litt hvem vi er. Vi har bilder oppe av familie og venner. CD er som forteller om hva vi liker å høre på. Bøker og tv. Vi er en familie som er stolte av dem vi er, vi er ikke redd for å sette frem podens nye modellfly som han har jobbet med så lenge og har gitt far til jul fordi en dibber eller bimmer skulle komme innom og syntes det var Harry. Vi tjener mere en de fleste og har gode jobber, men hjemme hos oss er vi bare oss og det er deilig. Vi har venner som har modell hjem, men vet dere hva... de trives hos oss like mye som vi trives hos dem.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ingen vet hvor Harry er begravd. Ingen vet at Harry er død.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Ingen vet hvor Harry er, men alle vet at harry er sprø! Harry er en kar i slutten av tredveåra (gjerne med litt pondus), slitt skinnvest eller skinnjakke, oppkneppa silkeskjorte med gullkjede innafor (et sånt tynt gammeldags), stramme bukser (gjerne i skinn) og stygge, slitte skinn- eller lakksko. Men Harry har skiftet fasong og er nå alt alle andre syns er stygt. Jeg personlig syns det er litt trist. før i tiden var Harry en betegnelse alle var fortrolige med, også hadde man andre måter å beskrive andre stygge stilarter. ¨ Nå har jeg vel poengtert det nok, og føler meg gammel God natt
Solbollatilmamma Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Tja, nå har jeg lest om "Harry interiør", "Harry hjem", "Harry nips" og andre Harry-ting, og jeg skjønner ihvertfall at Harry langt ifra er hjemløs - og det er jo selvfølgelig fint, så slipper vi å bekymre oss for "Harry uteliggere". Jeg kjenner forøvrig èn Harry, han er flott, snill og langt fra så 'harry' som alle her påstår at Harry må være. - Dette siden du spør hvem Harry er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå