Gå til innhold

Når sluttet dere med å gi flaks med melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min får en flaske lettmelk når han skal sove formiddagslur,og får med seg en i sengen på kvelden da han skal sove. Når slutter man med sånt? Han trenger den ikke,det er nok mer kos og vane for han. Han bruker ikke smokk! Ser for meg at det blir litt av en jobb og avvenne han av med dette iallefall. Kanskje jeg bare burde hoppe i det,eller hva gjør/gjorde dere? Min gutt er nå 15 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter fekk mme på formiddagen fram til ho var ca 18 mnd.

Unnskyld at eg spør... Men pusser ikkje du tennene på sønnen din? Litt botkasta vist du gir med han flaske med melk i senga kanskje?

Skrevet

Pusser tennene når flasken er drukket opp og han er søvnig:) Ingen fare,jeg er en god mamma!

Skrevet

Tviler ikkje på at du er en god mamma. Misforstod sikkert bare eg, skjønte det sånn at du la han og gav han flaske då, med i sengen liksom..

Skrevet

Du forstår meg helt riktig. Han får flasken i sengen,døren står oppe..Når den er tom går jeg inn og pusser tennene hans:)

Skrevet

Vi droppet flasken da jenta var 15 mnd, men mor holder fortsatt på med den til tross for at hun snart er 2 år.

(bonusbarnet mitt).

Skrevet

Okei,jeg bør kanskje begynne å tenke på det jeg også da! :)

Hehe,ja sånn er det vel mange ganger med minsten:)

Skrevet

Tror egentlig aldri jeg har gitt dem særlig flaks med melk. Er det vanlig?

;p

Skrevet

Nei, vi har gått over til å gi flaks med glass for lenge siden;)

Det er bare å slutte med det. Kan bli bråk noen kvelder, men det går fort over.

Det er ikke bra for tennene.

Her pusses tenner før sengetid, og deretter er det kun vann. Eldste sluttet helt med flaske da han var 2,5 år. Yngste har aldri brukt flaske.

Skrevet

min får flaske vann enda og er 2 år og 8 måneder :o

jeg er vill og gal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...