Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hvem sover hvor? Og hvor gamle er barna?
mamma til snusken Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Eldstemann på snart 5 sover oppe, og mams+paps og lillebror på 1 år og 8 mnd sover nede. Vi har babymonitor (skjerm med bilde og lyd av senga til storebror, så vi har god "kontroll" på hva som skjer på loftet.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Dytter opp =)
Tre jenter søte små Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Vi har 1 soverom nede, der vi voksne sover. 3 soverom oppe, der jentene har hvert sitt. De er 5,3 og 1 år. Alle dører er åpne og vi hører de godt når de roper/våkner.
Plutselig_gravid Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 hehe, jeg har ikke 2 etasjer.. Enda... Men, jeg er ganske redd for brann. Og har tenkt mye på hvordan jeg skulle gjort det om jeg hadde hatt soverom oppe og nede. Så når den tid kommer håper jeg å finne et hus/leilighet som har alle soverommene på et plan.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Vi sover oppe, barna sover nede. De har kort vei ut og vet begge to at de skal gå rett ut om brannalarmen går mens de sover. Det føles bedre at vi er oppe og må hoppe ned enn at en av dem måtte gjort det. Nå er de 4 og 7, men de har bodd sånn siden minste var 6 mnd.
*Smiley* Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Vi har soverom i 2 etg og minsten i 1 etg. Brannvesenet anbefaler det også hvis man ska ha forskjellige etasjer. Det er fordi hvis det skulle bli brann så må man komme seg opp i 2 etg og måtte gå ned igjen .Og det kan være vanskelig å komme seg ned igjen hvis det er mye røyk + at det tar lengre tid å løpe seg opp og ned igjen. Mye kan skje på den tiden Da er det lettere å måtte løpe ned en etg ta ungen og komme seg ut. Og lettere å få tak i barnet for andre hvis foreldrene er i 2 etg og ikke kommer ned.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Vi har 2 soverom nede, og 1 oppe. Vi sover nede sammen med eldstejenta på 5, mens minsten på 2 sover oppe. Av den enkle grunn at minsten sover hele natta, og har alltid gjort det, mens jentungen fortsatt kan finne på å våkne natterstid. Nå har vi brannalarm fra securitas, så jeg bekymrer meg ikke så mye over akkurat det Og soverommet i 2 etg. er knøttelitte, så vi hadde ikke fått plass til dobbeltseng der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå