Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Når kan de drikke vanlig melk istedet for mme? Min sønn er 8 mnd. Han spiser jo prim, det er jo melkeprodukt? Når slutter de å gulpe? og hva kan jeg gjøre for å få slutt på det? Er 12 mnd grøt mere mettende enn 8 mnd? Lurer på om jeg kan gi det før han legger seg, så blir han ikke sulten på natta/ så tidlig om morran? Han krabber ikke,bare åler seg rundt ? er det normalt i den alderen? Når jeg setter han på rumpa sitter han helt støtt å leker men setter seg ikke opp selv??? Tuuuusen takk for ale svar!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ikkje vanlig melk eller honning før de er 1 år. Er ikkje alle som lærer seg å krabbe, men dei finner alltid ein måte å komme seg framover på. Her er det så og si ingen fasitsvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå