Gå til innhold

Noen spørsmål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan de drikke vanlig melk istedet for mme?

Min sønn er 8 mnd. Han spiser jo prim, det er jo melkeprodukt?

Når slutter de å gulpe? og hva kan jeg gjøre for å få slutt på det?

Er 12 mnd grøt mere mettende enn 8 mnd? Lurer på om jeg kan gi det før han legger seg, så blir han ikke sulten på natta/ så tidlig om morran?

Han krabber ikke,bare åler seg rundt ? er det normalt i den alderen? Når jeg setter han på rumpa sitter han helt støtt å leker men setter seg ikke opp selv???

Tuuuusen takk for ale svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje vanlig melk eller honning før de er 1 år.

Er ikkje alle som lærer seg å krabbe, men dei finner alltid ein måte å komme seg framover på. Her er det så og si ingen fasitsvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...