Sandy84 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei. Flyttet inn her jeg:) Lurte på om noen andre har opplevd å nyse en del ? Holdt på i mnd eller to nå. Ikke forkjølet og tett heller så ser liksom ikke helt hvorfor jeg skal nyse da. Gjerne noen ganger om dagen, men kan også gå dager uten noen nys. Ikke noe jeg reagerer på heller, kan komme helt uten vider. Var bare ikke slik før, bare nysgerrig:) Ja jeg vet det er et merkelig spr, men er jo lov å spørre:)
lioness* Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Her også. Er litt småtett i nesa også, selv om jeg ikke er forkjølet. Det er sikkert slimhinnene som er hovne pga hormonene. Tror det virker inn på slimhinner i hele kroppen, ikke bare i livmoren.
Sandy84 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 Bra det ikke bare er meg da:) Er liksom litt "bekymret" når jeg nyser for den lille inni der, må jo fyke opp og ned og rundt der inne, hehe, men men:) Den er så godt pakket inn at gjør vel ingenting:)
lioness* Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Haha, kanskje den liker det og utvikler en livslang forkjærlighet for karuseller! Tenk som den rister når du løper til bussen da.. det er vel enda mer risting for den lille. Men slike ting er den jo som du sier godt emballert for å tåle!
ayaah Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Vet du, jeg har tenkt på noe lignende. Dette blir mitt fjerde barn, har aldri hatt det sånn før. Men særlig i begynnelsen av svangerskapet da jeg var kvalm, kunne jeg plutselig få skikkelig nyseanfall når KVALMEBØLGEN kom! Det kom veldig brått på. Har aldri koblet kvalme og nysing før??? Men nå har kvalmen endelig gitt seg! Likevel, fremdeles får jeg plutselige nyseanfall, der jeg føler meg litt uvel, og så er det borte igjen.... pussig...
Gjest Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Jeg signerer her!! Jeg kan nyse 5-6 ganger om dagen, og det har jeg gjort siden jeg fant ut at jeg var gravid Synes nesten det er kjekt jeg da, for jeg har nesten ingen andre svangers.symptomer Ikke annet enn voksende pupper og humørsvingniger. Men jeg har ihvertfall hørt om flere som nyser under svangerskapet
Sandy84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2009 Karusell ja! hehe, hadde att seg ut:) Har faktisk ikke hatt noen kvalme ting når jeg bare nyser, heldigvis.. Greit å nyse når det stort sett er eneste tegn jah, hehe:)
b77h Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 haha, morsomt å høre det er flere der ute! Jeg nyser også masse! Og spesielt hvis jeg blir småkvalm og det kanskje akkurat går litt for lenge før jeg får mat. Føler nesten at nysingen er kroppens måte å takle kvalmen på... Men noen ganger begynner jeg også å nyse når jeg spiser, uten at jeg nødvendigvis er kvalm. Og jeg er heller ikke forkjølt eller syk. kun nys.
2tettebabyer Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 hahaha :-) jeg og nyser hele tiden... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå