Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Har såååååååå lyst å prøve dette. Er det noen som har erfaring med dette??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 kun med mann og dildo samtidig......
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Det har vel veldig mange prøvd. Eg har lyst å prøve med ein mann og ei dame, eller med 2 menn..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Hørtes alltid digg ut med en 3kant ja... Jeg stiller jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Jeg har veldig positive opplevelser med trekant, og firkant for den saks skyld :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Jeg har prøvd ja, men jeg hadde reglene klare for sambo i forvei vis de skulle være ei dame til med i bildet. Det var jeg som sjekka hun andre dama da vi var på byn. Og for oss ble dette en posetiv opplevelse! Og jeg kunne gjort det igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Har hatt trekant med to menn. Ene var sambo. Morsom opplevelse
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 spørr ikk afor å være ekkel, men kun av nysgjerrighet: har trekant noengang fått en baksmell hos dere? Det var ingen som ble sjalu o.l i etterkant?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Til 08:16 Ville du gjort det igjen? med en gutt og ei jente? ikke bare to menn?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Har hatt både trekant og firkant med mannen min og andre damer. Jeg likte det godt, men tror nok du bør være sikker på deg selv og ditt forhold til mannen din om du skal gjøre dette med han. Ville også snakket om dette på forhånd, da tenker jeg på regler, hva som er lov og ikke lov. Har han f.eks lov til å ha penetreringsex med henne?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Jeg har hatt en gang utenom forhold, og tre ganger med gubben. Ingen regler der i gården, men jeg fant selvfølgelig madammen... - problemet mitt er at mannen blir så gira, at han plutselig mister bakkefestet med virkeligheten, å tenker litt for høyt på tredjepersonen i ettertid, han klarer liksom ikke helt å skille " mentalt " i ettertid, og dermed mister jeg lysten på å ha med han på slikt. Har hatt det med jente alene, og klovnen var ute av bilde.....ha,ha,....ikke lett å være kar gitt...... - men tror jeg ville anbefale tre " selvstendige " mennesker, som ikke er i forhold for og få maks utnyttelse etter min erfaring;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå