Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 er 6 uker siden jeg sist hadde mensen og nei jeg er ikke gravid!! men har begynt og jobbe igjen etter endt permisjon..kan man miste mensen pga. stress? hva annet kan d være?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Jeg fikk min i dag, har ikke hatt den siden 14 juni! Føler ikke at jeg har stresset, og skjønner heller ikke hovrfor den skal være så himla forsinket (Nei, nei, nei ingen graviditet på gang! Må ha sex for å få det til ) Men tror nok jeg har fått din og, for det er veldig vondt og veldig mye som skal ut )
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Jeg har i hvert fall ikke tatt den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå