Gå til innhold

hvor er mensen min blitt av??!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6 uker siden jeg sist hadde mensen og nei jeg er ikke gravid!! men har begynt og jobbe igjen etter endt permisjon..kan man miste mensen pga. stress? hva annet kan d være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan miste mens pga stress ja.

Skrevet

Jeg fikk min i dag, har ikke hatt den siden 14 juni! Føler ikke at jeg har stresset, og skjønner heller ikke hovrfor den skal være så himla forsinket :P (Nei, nei, nei ingen graviditet på gang! Må ha sex for å få det til :P )

 

Men tror nok jeg har fått din og, for det er veldig vondt og veldig mye som skal ut :o)

Skrevet

Jeg har i hvert fall ikke tatt den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...