Patetica fåkksi Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Ja, jeg tar et hint. Jeg har vært her for meget. MEN, i natt var vi fem på svømmetur i et karibisk hav og vannet var varmt og sola strålte. En av dere fanget en ekkel svømmeslange, men det var greit for det var sommer, sol og masse masse hav. Jeg tok fram mitt (tydeligvis vanntette) Nikon og knipset noen gullkorn før den av dere som hadde fanget slangen slapp den løs igjen og den svømte videre uten å plage noen av oss. Og jeg knipset og knipset, med sola i ansiktet. Så kom vi nærmere land og jo nærmere vi kom, jo mer stinka vannet og det var fullt av dritt og mugne reker (jeg kunne lukte dem i søvne, det sier litt) og det stinka så jævlig. Vi måtte ta svømmetak i all den shiten og kom oss endelig til grunna og kunne vasse opp og vekk. Der så jeg sug lut (mer enn bare et halvt ansikt over vann) og ble overraska over at vedkomne faktisk /ikke/ så ut som en diger hårete mannehater som jeg hadde sett for meg. (De andre har jeg liksom på en måte sett før) Og god morgen. Pussig. Ja, det er nok på høy tid med litt Patetikumpause?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 I alle fall ikke meg som lukta mugne reker. Det var jo en trøst. Tar du pause blir det i bunn og grunn ikke andre enn meg her. Jeg sier ikke mer, annet enn at jeg da def kan bli muggen. Menn er bra og det er jaggu hår også.
Patetica fåkksi Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 Det var rekene som stinka, ikke en av oss - hallo i luken. Jeg drømmer stadig om svømming i det siste, bl.a at jeg svømmer frem og tilbake mellom Gran Canaria og Tenerife, og at det er vulkanutbrudd på den ene øya og da må jeg svømme tilbake til den andre igjen osv. Jeg våkner jo helt utslitt, men får jeg flere muskler av den grunn? No sir-ee. Pausen er kun igrunn fordi min eneste søster kommer sydover i eftermiddag. Bare ikke bli så muggen som De Digre Mugne, som forøvrig skryter over noe hun ikke har. Menn er ikke alltid bra. Menn er sjelden bra. Det finnes et par-tre unntak: -David Gilmour -Jose Mourinho -The Mannebein
Patetica fåkksi Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 *Den. Den Digre Mugne. Henge-n ass.
Figa Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Utenom rotne reker og rekestank hørtes dette ut som en flott drøm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå